2016. január 5., kedd

Nem akarok dicsekedni, de

új csaja van a pasimnak. Egy öreg bácsi. Vagyis ez a régi, csak ilyen lett a hangom. Annak is örülök, hogy legalább valamilyen, lehetne rosszabb is, de kétségtelen, hogy nem esik jól a beszéd. Édes jó anyámék minden alkalommal amikor érdeklődve felhívnak nem hagyják ki, hogy a tudomásomra hozzák - ha nem tudnám -, hogy olyan a hangom, mint egy férfinak.
Még jó, hogy felmentésen vagyok, nem kell bejárnom dolgozni, bár szerintem kiírt volna az orvos, kaptam antibiotikumot is. Azért nem pont így képzeltem az új év első napjait, tele voltam tervekkel. Most viszont pár napig az ágy és a kanapé közti közlekedés kötötte le az időm jelentős részét, meg az ezeken való minél kényelmesebb elhelyezkedés és az alvás.
Ma azért főztem is, de sőt, tegnap leszedtem a karácsonyfát, mert hullott szegény cefetül. Én is hullok cefetül.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése