2016. január 5., kedd

Képek

Talán névnapomra, igen, azt hiszem arra kaptam a barátnőmtől egy olyan képkeretet, amelyikbe egy csomó fotót lehet belerakni. Sokáig tartott összeválogatni, hogy miket tegyek bele, mert alapvetően 9x13-as képeink vannak (persze régről, még a filmes fényképezőgép korából) és ebbe 10x15-ös képek valók. Aztán újabb probléma merült fel, hogy nem volt itthon képszög és a boltban sem kaptam. De ma rendet raktam és kutattam sokféle fiókokban és dobozokban és találtam két képszöget. Úgyhogy fel is applikáltam a falra a keretet.
A fiam észrevételezte és ezt mondta: Óh, és te miért nem vagy rajta?
- Én nem szoktam a képeken rajta lenni.
És tényleg.


Anyámék éveken át nem vették észre, hogy a lakásukban sok-sok fotó van kitéve a gyerekekről, magukról, a tesómról kiskorából, nagykorából, nagyanyámról, de a (volt) férjemről egy darab sem volt. Aztán lett egy. Évek teltek el amikor rólam is kikerült egy igen előnytelen, béna kép.
Így megy ez. De legalább a fiamnak és a lányomnak hiányoznék. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése