2016. január 25., hétfő

Tájékozódás

Nőgyógyászt keresek. Akihez ezer évvel ezelőtt jártam, már nem rendel ott ahol régen, utána menni nincs nagy kedvem. Voltam a körzeti nőgyógyásznál, enyhén szólva nem nyerte el a szimpátiámat, utána nem sokkal magánrendelésen próbálkoztam, de valahogy ő sem volt az igazi. Rébuszokban beszélt és nem tudott segíteni a bajomon.
Gondoltam nem azért élünk a XXI. században, hogy ósdi szisztémákkal (ismerősök megkérdezése, telefonkönyv) keressünk szakorvost, nekiálltam a neten nézelődni. Jól tettem, mert fotóval illusztrálva találtam is vagy 70-80 orvost, akár be is jelentkezhettem volna bármelyikőjükhöz online.
Alaposan megnéztem az összes orvost, kiszűrtem először azokat, akik túl messze rendeltek. Aztán azokat, akiknek a kezei közé semmiképp sem mennék, mert nem szimpatikusak.
Nem is maradt senki.

:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése