2015. szeptember 1., kedd

Névnapi

Tegnap, az utolsó napon az iskola előtt és azon a napon, amikor már megkaptam a beiskolázási utalványokat és még nem költöttem el az összeset :),  és a gyerekek is, én is ráértünk elmentünk közösen vásárolni. Vettem mindkét gyereknek farmert, a lányomnak blúzt, pulcsit is, aztán bementünk a Butlerhez, ott kapott egy bögrét (nem vagyok komplett, hagyom magam rábeszélni), meg vettem kókuszos ízesítőt kávéba, azt is kérte és magamnak egy nagyon szép kis tányérkát, kéket, már régóta vártam erre, igaz, nem lehet mikróba rakni, de olyan kis helyes volt, nem lehetett ott hagyni.
Szóval haza is értünk később, mert mentünk még anyuékhoz. Mindent kipakoltunk, semminek semmi baja, egyedül a kis tányérka tört el, pedig be volt csomagolva, de dirib-darabra.
Ennyit a névnapomról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése