2015. szeptember 23., szerda

Apámék

Apuéknál tetőt csináltak, mikor befejezték, apukám úgy döntött, hogy leszaggatja a tévé vezetékét, minek az neki. Aztán csodálkozott, hogy nem jön a műsor, hiába váltogatja a csatornákat. Úgyhogy megkért engem, hogy szóljak a szerelőknek, hogy jöjjenek, csináljanak neki új elérést, de neki nem kell vezeték. Én fizetem anyuék tévészámláját, tehát nekem kellett intézkednem. Ki is hívtam őket, mondták, hogy semmi gond, lehet másik dekóder is a házban, kimennek, megszerelik, kb. 1000 Ft többlet lesz havonta. Pazar.
Mikor apukám meghallotta, hogy mennyibe fog kerülni, hosszasan, napokig kesergett és közölte, hogy neki nem is kell tévé és amúgy is. De persze kell neki tévé, csak nyafogott. Meg úgyis én fizetem.
Elég sokára tudott jönni a szerelő egyeztetési problémák miatt, no de ma végre jött. Még egyszer felhívtam anyuékat, hogy ugye tudják, hogy ma megy hozzájuk, mire apám ismét előadta a nyűgös gyereket, hogy ugyanis neki nem is kell és különben sem lesz otthon.
A szerelő ment, látott, győzött, apám örült végül, közben pedig újra telefonált, hogy valaki felhívta őket, hogy jó-e már a telefonjuk (?) és, hogy akkor mennek és aláíratják velük a valamit. Valaki ment is hozzájuk, anyám pedig aláírta amit az orra elé toltak majd megkérdezte apukám tőlem, hogy anyám mit írt alá.
Itt feladtam.



(Kiderült azért, hogy nem csalók papírját írta anyu alá, hanem tényleg az ellenőrző lapot, de ilyen erővel aláírhatott volna egy termékmegrendelőt is több százezer értékben.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése