2016. február 12., péntek

Wellness

Régóta készülök már elmenni valahová wellnessbe, csak valahogy nem jött össze az, hogy ne egyedül menjek. Hanem most meguntam és láttam egy blogban egy ajánlót (újabban úgy tűnik, hogy minden információt blogokból szerzek, nem tudom ez most jó vagy szánalmas) és elmentem egy kozmetikai szalonba tavaszi megújulás vagy milyen programra. Illóolajos masszírozás meg peeling meg ilyesmik voltak. És nagyon relaxáló, csodás érzés volt. Nyugtató zene szólt, az ágy meleg volt alattam (fűthető), egyszemélyes kis tér volt, finomak voltak az illatok és tudtam meditálni is. Elképzeltem magam erős, élettel teli nőnek és ami a legfurább, hogy egyedül nem is nagyon láttam magam, csak a párommal. De ez is megnyugtató érzés volt, hogy ennyire közel érzem őt magamhoz.
Aztán találkoztam egy barátnőmmel, ittunk finom kávét, utána pedig átmentem a barátomhoz, aki ugyan nem látott rajtam semmiféle változást, pedig szerintem észlelhető volt és a bőröm is jobb lett, viszont nagyon kedvesen leszaladt még nekem a kedvenc pékségembe és hozott a kedvenc péksütimből. És megint ott tudtam aludni a vállán, ahol a legjobb a világon. Nem volt még ilyen soha (szégyen, nem szégyen), hogy valaki vállán ilyen jól tudjak aludni. Fogalmam nincs, hogy mitől épp vele és épp így ilyen jó. De legalább jó.

Aztán ma a fiam a szememre vetette, hogy bezzeg erre van pénzem, a kutyát elvinni oltatni meg nincs. (És nagyon precízen belém tudott döfni, mert én magam is sajnáltam az egész kozmetikázásra a pénzt, csak annyira ki voltam éhezve valami ilyesmi élményre, olyan nagyon fáradtnak és megtörtnek éreztem magam és azzal nyugtattam magam, hogy évek óta nem voltam kozmetikusnál, miért ne fizethetném ki egy alkalommal a több évi adagomat és különben is.) Nagyon megbántott, mert egyrészt én keresem a pénzt, csakis és egyedül, neki a világon semmit nem kell tennie, még az ingét is én vasalom ki este tízkor, de meg egyáltalán, csak úgy szabad nekem kikapcsolódnom ha őket is viszem. Vagy legalábbis őt. Ez milyen dolog már? Milyen alapon szól ő bele az én életembe, költésembe, hogy kire, mikor és mennyit költök? Aztán beszólt még a párommal kapcsolatban is, most meg már bánja persze, mert, hogy "ő nem gondolta, hogy ez nekem rosszul esik, hogy ilyet mond".
Ehh... Hagytam elfajulni a dolgokat, ez a gond. Mindenkinek meg akarok felelni, mindent jól akarok csinálni.
Ehh. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése