2015. december 1., kedd

Férfiak

Nézegetek egy oldalt, még rég mentettem el, valamilyen híres nőnek a szeretőjéről készült fotók miatt. Modell amúgy a srác, szóval nem a szeretősége, hanem a modell mivolta döntött. :) És hát gyönyörű férfi, na.
Szóval nézegetem a fotókat és arra gondolok, hogy milyen gyönyörűek a férfitestek! Persze a nőké is szép, meg úgy egyáltalán, nekem tetszik az emberi test (kivéve az enyémet), de a férfiak teste... Én nem is tudom, hogy aki úgy beszél a férfiakról, hogy kisfütyi meg kölyök, meg más efféle megvető módon az hogy is képzeli, hogy talál magának társat. Jó, nem mondom, hogy sok pompás és kiváló emberrel találkoztam életem során, de szeretem a férfiakat. És szívesen gyönyörködöm bennük.
Másra is rájöttem a képek nézegetése közben. Egyrészt sokadszorra arra, hogy az én párom bármelyik fickóval felvenné a versenyt, épp ma poénkodtam neki, hogy egy vagyont kereshetne a meztelen fotóival :) másrészt arra, hogy csakugyan rettentő unalmas és sztereotip mostanában a legtöbb fotó. Elcsépelt pózok, szexisnek szánt, de minden férfin (és persze nőn is) ugyanúgy mutató tekintetek, unásig ismert beállítások, gagyi figyelemfelkeltő dolgok, rémes. Nagyon ritkán látni igazán jó képet ami újszerű is.


(Mellesleg akármilyen szép is egy férfi teste, ha a tekintete buta, nem tud érdekelni. Átlapozom.)
(Ja, és még egy kis kiegészítés: az oldal jól érzékelhetően nem nőknek készült.
Amúgy ez az az oldal, hátha más is akarja a szemeit legeltetni.
http://www.burbujasdeseo.com)
(És még egy kiegészítés :D Nem tudok nem arra gondolni, hogy mennyit ehetnek ezek a fickók! Baszki a sok fehérjepor meg mindenféle tököm tudja mik! Egy vagyon.
De nagyon röhögök.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése