2015. július 1., szerda

Nagyipapucs s más dolgok

Ha azt mondom: nagyipapucs, ugye mindenkiben megképződik egy konkrét tárgy? Műbőr, fekete vagy fehér, diszkréten és módszeresen kilyuggatva a szellőzés végett, fehér műanyag talppal.
Na.
Hát kérem szépen, kedves korombeli internetező gyerekek, azt képzeljétek el, hogy most ez az ocsmányság a menő tizenévesek körében. Ez az ocsmány anyag, csak még ortopédabb formában, mert ennek vastag, fehér traktortalpa kell legyen. Azt hittem, csak az én lányom ilyen elcseszett ízlésű, de nem, ahol mi akartunk vásárolni ott volt egy másik kislány is, ő is ezekért a kifinomult, kínai csodákért volt megveszve, amit ha a nagyanyján lát meg, simán kiröhögi.
Nagy dolog a divat, feleim.


Én nem tudom, ki hogy van vele, de én sokadszor határozom el, hogy híreket egyszerűen nem, NEM, aztán még ez a minimálisan beengedett mennyiség is felviszi a vérnyomásom.


Aztán még az is van, hogy néha nézegetem ezeket a Kockahason megjelenő fiúkákat ( a Velvet rovata), aztán komolyan elszégyellem magam, mert az én pasim ezeknél ezerszer jobb. Nincs olyan hapsi ott, akinél ne lenne nagyságrendekkel szebb a teste. És ilyenkor jól el is szégyellem magam, hogy bakker, én meg bezzeg...

És akkor még olvastam valami okos cikket arról, hogy fogyókúrázni a legnagyobb baromság, mert nem ezt kell tenni, mert csak fókuszálja a gondolkodást a kajára ("Ne gondolj a fehér elefántra, ne gondolj a fehér elefántra!") és hát így is van. Megint le kell szögezzem magamban, hogy idestova ezer éve (a pontos számot nem mondom meg :D) folyamatosan a súlyommal és a hájaimmal meg a kajálásommal vagyok elfoglalva és ebben az emberi életben nem volt még két perc tudatosan megélt időm sem, amikor meg lettem volna a külsőmmel elégedve. És azért ez nem járja. Nem így kéne meghalni.
No, majd megpróbálok kicsit a kék elefántra koncentrálni a fehér helyett.


Holnaptól szabin leszek. Napokon át azt fogom csinálni, amihez csak kedvem lesz. Hogy pontosan mi is ez, azt még nem tudom, de szisztematikusan és módszeresen ki fogom pihenni magam. Ha beledöglök is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése