2015. június 25., csütörtök

Tetszik ez a blog, ahol a régebbi blogjaimat vezettem képtelen voltam ilyen "szépre" csinálni, jó, tudom, messze áll ez a széptől, nekem már az is nagy dolog, hogy képes voltam a hátteret kiválasztani meg fel tudok rakni gond nélkül képeket.
No de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy félő, hogy rá fogok kattanni és aztán ideöntök mindent, válogatás nélkül. De hát úgyse olvassa a kutya se, miért ne? :D

Szóval tegnap a barátomnál voltam, híradót nézett. Szegénykém mondta volna a véleményét a hírekről, de már annyira telítődtem megint ezzel az egész közélet/bevándorlók témával, hogy szabályosan öklendeni tudtam volna, rá is szóltam, hogy nekem ne mondja. Alig tudta abbahagyni.
Szóval most egy darab ideig nem szeretnék híreket olvasni. Nem akarok menekültekről hallgatni, szeretnék vásárolgatni, agyatlan, szép tányérokat, meg bögréket is, meg talán ruhákat, meg egyáltalán...

Apropó... ma reggel beszaladtam az Obiba, mert egyszerű, 60-as égő kellett volna, és kénytelen voltam beérni a hiperszuper halogén izzóval. Nem volt teljesen normális 60-as izzójuk. Bakker. Ja, és azért mentem oda, mert már tegnap is szükség lett volna rá, a fiam el is szaladt érte a közeli villamossági szaküzletbe, de ott is épp kifogyott. Mi ez már??

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése